Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009

Κουρτίνες!

Γενικά τρελλαίνομαι με ότι έχει να κάνει με διακόσμηση σπιτιού! Μπορώ να χαζεύω συνέχεια βιτρίνες με είδη για το σπίτι και κυρίως με υφάσματα. Η μεγάλη μου τρέλλα όμως είναι οι κουρτίνες! Δεν ξέρω γιατί αλλά με το που θα μπω σ'ένα σπίτι το πρώτο πράγμα που θα προσέξω είναι οι κουρτίνες του! Κακά τα ψέμματα αλλά οι κουρτίνες ντύνουν ένα σπίτι, του δίνουν χρώμα και στυλ! Γι'αυτό κι εγώ όπου δω καμία προσφορά... τρέχω! Μην φανταστείτε ότι ξοδεύω ποσά, ποτέ! Πάντα υπάρχουν προσφορές και κυρίως στην λαϊκή και στα παζάρια! Έτσι τις προάλλες βρέθηκα στο Καπάνι και βρήκα την παρακάτω κουρτίνα σε χρώμα πράσινο παρακαλώ... άκρως καλοκαιρινή! Τιμή; 10 ευρώ, έτοιμη ραμμένη!!!!


Την ίδια εβδομάδα μου πήρε και η Αχτιδούλα μία, την οποία έβαλα στην κρεββατοκάμαρά μου! Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί έχει πολύ ζεστά και χαρούμενα χρώματα! Είχα και κάτι πεταλούδες που μπαίνουν διακοσμητικές επάνω και τις έβαλα κι αυτές! Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή...

Και αυτή έχει ακριβώς την ίδια τιμή!
Πόσο χαίρομαι όταν ψωνίζω τέτοια πραγματάκια! Και χαίρομαι περισσότερο γιατί με τόσα λίγα λεφτά μπορείς να δώσεις άλλον αέρα στο χώρο σου αλλά και στην διάθεσή σου!
Φίλοι μου εύχομαι όλοι να περνάτε καλά! Φιλιά πολλά σε όλους!

43 σχόλια:

Ερατώ είπε...

Πολύ όμορφες, σε υπέροχα χρώματα!
Δίνουν φως στο σπίτι!
Επίσης βλέπω πως έχεις ένα πολύ ωραίο μπαλκόνι...ότι πρέπει για τις καλοκαιρινές βραδιές να πίνεις ένα ποτάκι εκεί!
Καλό σου απόγευμα!Φιλιά!

Dee Dee είπε...

Ετοιμασου να με γυρισεις στα παζαρια που ξερεις για να εφοδιαστω κι εγω κουρτινες σε λιγο καιρο :):)

Καποτε δεν ασχολιομουν καθολου με αυτα, ειδικα με τις κουρτινες. Αυτες που εχω σπιτι ειναι παλιες στης μαμας μου και δεν εχουμε αλλες. Τις πλενω και τις ξαναβαζω :):):)
Τελευταια ομως με επιασε και μενα να θελω να αλλαξω. Θα παρω καινουριες κουρτινες για ολο το σπιτι..... κι εχει και πολλα παραθυρα :) :)

Θα τα πουμε αυριος απο κοντα φιλεναδα!!!!

αντωνης είπε...

Τελικα δεν θελει κοπο για να αλλαξεις κατι, απο τη διακοσμηση μεχρι τη διαθεση. Τροπο θελει!

Αν και η πρασινη κουρτινα δεν ΜΕ αρεσει. χαχαχαχαχαχα, εμεις δεν εχουμε τιποτα πρασινο στο σπιτι μας.

Καλο ΣΚ Ειρηνη!
:)

eirini είπε...

@Ερατώ μου, το τί γίνεται το καλοκαίρι στο μπαλκονάκι μου δεν λέγεται! Όλοι οι φίλοι το αρέσουν και κάθε Σαββατοκύριακο είναι γεμάτο! Για κρασάκι... πολύ σωστά μάντεψες χαχα!
Φιλιά πολλά και καλά να περάσεις το Σ/Κ!

@Deedee μου, σου είπα φιλενάδα... ότι χρειαστείς! Αύριο που θα έρθω θα δω και θα σου πω! Την Δευτέρα ή την Τρίτη θα πάω και στο Καπάνι να δω τί φέρανε και θα ψωνίσουμε όσες κουρτίνες θες οικονομικότατα! Έχουμε πολλά αύριο να πούμε... πολύ χαίρομαι! Φιλιά πολλά μωρό μου!!!

@Αντώνη θα σε πω τώρα τίποτα που δεν σε άρεσαν οι πράσινες κουρτίνες χαχαχα!!! Γιατί καλέ; Ωραιότατο χρώμα είναι!!! Τί ήθελες; Να βάλω κόκκινες; Έχω και τέτοιες! Μόλις τις βάλω θα σε στείλω φωτό! Όλα σαλονικιώτικα στα έγραψα για να μάθεις χαχα!!!
Φιλιά πολλά καλέ μου φίλε!

ΣΜΑΡΩ είπε...

Εμένα πάλι ΜΕ άρεσε ιδιαίτερα η πράσινη! Τόσο καλοκαιρινή και φωτεινή! Ακου 10 ευρώ!! Μόνο που δεν τα καταφέρνω να διαλέξω κάτι καλό στη λαική, βρε παιδί μου..Πολλές φορές θαυμάζω διάφορα σε φίλες, όπως κουρτίνες ή και ρούχα ακόμα κι όταν πάω εγώ θα πάρω .. μπακατέλες!! Πρέπει να κόβει το μάτι σου, εμένα μέσα στα πολλά εμπορεύματα με πιάνει ζάλη!!

b|a|s|n\i/a είπε...

από την κουρτίνα ένα και δύο διαλέγω και την ένα και την δύο. :)) όντως πολύ ζεστά και φωτεινά χρώματα. μία κουρτίνα μπορεί να αλλάξει όλο το δωμάτιο. φοβερά όμορφα φωτεινό το σπίτι σας.
φιλιά πολλά πολλά!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Axxxx....ίδια ασθένεια έχουμε...
Εγώ έχω τρελάνει και τα έπιπλα στο πάνω κάτω, δεξιά κι' αριστερά....
Αλλάζω θεσεις, δημιουργώ νέες γωνιές, διακοσμητικά και κεριά...άστα να πάνε
:-))))

Πολύ χαρούμενες, φωτεινές κι'ανάλαφρες
ΜΕ ΓΕΙΑ!!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Aristodimos είπε...

Ειναι ομορφο να γεμίζει η ζωή μας χρωμα και καλή διάθεση ...

Ειρήνη μου σ ευχαριστω για την ανταπόκρισή σου στην συλλογή των υπογραφων... Προώθησέτο κι εσυ αν θελεις...

Καλό Σ/Κ να εχεις

Αρης

Εβιτα είπε...

Είναι πανέμορφες,
και τώρα που μου το θύμισες πρέπει να πάω να πάρω κι εγώ κουρτίνες.
Έρχεσαι μαζί;
Φιλιά

πουαντερι είπε...

ΠΕΡΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΛΩ!

πουαντερι είπε...

Με γεια οι κουρτινες καλεεεεεε.

homemade είπε...

αα....πολύ όμορφη...μα να σου πώ...μάλλον έχω αγοράσει το άλλο μισό...χαχα..πάντως έχεις δίκιο εμείς εδώ κάτω έχουμε την αγορά που μαζεύονται ρωσσοπόντιοι και βρίσκεις ειδικά σε τέτοια πράγματα πολύ ωραία και οικονομικά....μεγιά ειρήνη...νάσαι καλά

Εφη είπε...

πολυ ομορφες οι κουρτινες σου. τα ακριβα πραγματα δεν ειναι παντα και ωραια. οταν εχουμε ομορφη διαθεση, ολα γινονται ομορφα γυρω μας.
σου ευχομαι να περασεις ενα ομορφο σ/κ.
καλη σου μερα.

Skouliki είπε...

συμφωνω ειναι υπεροχες
παντως εγω εχω ενα εντελως αφαιρετικο στυλ στο σπιτι με κυριαρχο θεμα το μαυρο και το αμορφο ..φιλι

jacki είπε...

Τι όμορφο και φωτεινό το σπίτι σου.
Στο καπάνι ήμουν την Παρασκευή το πρωί..
Πήγα να αγοράσω κεράσια, βερίκοκα και ροδάκινα..
Καλημέρα.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

μεγεία.. είναι ύπέροχες και ακρως καλοκαιρινες

eirini είπε...

@Σμαρώ μου καλησπέρα!!! Εμένα στα μαγαζιά με πιάνει ζάλη! Στα παζάρια και στις λαϊκές δεν έχω τέτοια προβλήματα! Μήπως να πάμε μαζί λαϊκή; Πάντα κάτι θα βρω! Έχω αγοράσει άπειρα πράγματα από εκεί! Το αστείο είναι ότι μερικές που δεν το ξέρουν όποτε έρχονται στο σπίτι μου λένε ότι τρώω πολλά λεφτά χαχα!!! Άστες να το πιστεύουν! Ποτέ δεν έχω δώσει λεφτά για τέτοια πράγματα! Οι σωστοί συνδιασμοί πάντα κάνουν κάτι να φαίνεται πολύ πιο όμορφο! Γιατί δεν ανοίγεις ένα μπλοκ καλέ;;;
Καλησπέρα και πολλά φιλιά!!!

@Basnia καλέ μου φίλε! Πάντα μου άρεζαν τα χρώματα! Γενικά δεν μπορώ να είμαι σ'ένα χώρο με σκοτάδι... πνίγομαι! Έτσι πάντα φροντίζω να έχω ανοιχτόχρωμα αντικείμενα, μου φτιάχνουν την διάθεση! Φιλιά πολλά πολλά και καλό Σ/Κ!!!

@Γλαρένια μου, αυτό που λες με τα διακοσμητικά και τα κεριά με τρελλαίνει! Τα έπιπλα όμως δεν τα μετακινώ! Δεν μπορώ να συνηθίσω εύκολα τέτοιες αλλαγές! Μόνο με τις κουρτίνες και τα διακοσμητικά έχω τάσεις ανανέωσης! Ευτυχώς δηλαδή γιατί άμα είχα και τα έπιπλα... ωωωω!!!! Φιλιά πολλά καλή μου Γλαρένια!!! Καλό Σ/Κ να έχεις!!!

eirini είπε...

@Άρη μου, έβαλα link για τις υπογραφές στο πλάϊ της σελίδας μου! Είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για έναν τέτοιον σκοπό...
Σ'ευχαριστώ φίλε μου! Φιλιά πολλά πολλά!!!

@Εβίτα μου, καλώς την!!! Όποτε θες πάμε για κουρτίνες! Όχι σε ακριβά μαγαζιά και τέτοια πράγματα, σε λαϊκές και παζάρια! Να είμαι στο στοιχείο μου!!! Φιλιά πολλά καλή μου! Καλό Σ/Κ!

@Πουαντερί μου, σ'ευχαριστώ πολύ για το όμορφο βραβείο σου!!! Είναι το καλύτερο που θα μπορούσες να μου δώσεις! Καλό καλοκαίρι! θα μου λείψεις!!!!!

eirini είπε...

@Homemade, Παναγιώτη μου, πήρες την άλλη μισή κουρτίνα;;;; χαχαχα... πολύ γέλασα μ'αυτό! Σε πιστεύω! Όντως σε τέτοια παζάρια βρίσκεις πολύ οικονομικά και όμορφα πράγματα. Εμένα μου αρέσει πολύ να "χάνομαι" σε τέτοιες αγορές! Φιλιά πολλά φίλε μου!!! Καλό Σ/Κ!!!

@Έφη μου, έχεις τόσο δίκιο! Η διάθεσή μας είναι το κυριότερο συστατικό για να ομορφύνουμε τον χώρο μας! Άλλωστε οι καλύτερες αγορές γίνονταο πάντα όταν έχουμε τα κέφια μας! Φιλιά πολλά καλή μου! Καλό Σ/Κ!!!

@Σκουλικάκι μου, το μαύρο είναι όμορφο αλλά προσωπικά δεν το αντέχω για πολύ ώρα! Η αλήθεια όμως είναι ότι έχω μπει σε σπίτι με ασπρόμαυρη διακόσμηση και ήταν όντως πολύ καλόγουστο! Εγώ πάλι προτιμώ τα φωτεινά χρώματα! Τί εννοείς με το "άμορφο";
Καλησπέρα και πολλά φιλιά!!!

eirini είπε...

@Jacki μου θα χαρώ πολύ μια μέρα να πάρεις και τις άλλες δύο φιλενάδες μας... ξέρεις εσύ και να έρθετε για καφεδάκι! Πολύ θέλω να σε γνωρίσω! Άμα μου έλεγες που θα κατέβαινες θα ερχόμουν να σε βρω! θα γίνει όμως κάποια στιγμή... πού θα πάει!!!
Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου!

@Κλωστούλα μου, σ'ευχαριστώ μωρό μου! Είπα να βάλω καλοκαιρινά χρώματα... Τώρα θα αγοράσω και κάτι μαξιλάρια και το 'κανα το σετ!!! Φιλιά πολλά και να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κ!!!

marianaonice είπε...

Ειναι ταλέντο Ειρήνη μου αυτό!
Να μπορεί κανείς με λίγα χρήματα και με καλαισθησία να διακοσμήσει το χώρο του όμορφα και ζεστά, δίνοντας το δικό του χρώμα και σφραγίδα!!

Και εσύ βλέπω το έχεις αυτό το ταλέντο!
Οι χώροι σου έχουν τη σφραγίδα της γλυκειάς και ζεστής προσωπικοτητάς σου, ανεξίτηλη!!

Φιλιά!
Καλό Σ/Κ!

eirini είπε...

@Μαριάννα μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια γιατί ξέρω ότι είναι αληθινά! Το πιστεύω αυτό που είπες... ο χώρος βγάζει την προσωπικότητά μας! Πάντα έτσι ονειρευόμουν τον χώρο μου, γεμάτο χρώματα και φως!
Δεν θέλει πολλά χρήματα για να κάνεις ωραίο ένα χώρο! Ίσως λίγο περισσότερο ψάξιμο και... τύχη! Εμένα επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι μ'αυτά, το κάνω με ευχαρίστηση γιατί μου φτιάχνει την διάθεση! Φιλιά πολλά και να έχεις ένα πανέμορφο Σ/Κ!

ΣΜΑΡΩ είπε...

Γειά σου και πάλι, Ειρηνάκι! Μπα! Πώς να ανοίξω μπλογκ, αφού είμαι παντελώς άσχετη?? Για να καταλάβεις, ενώ σας διάβαζα κάτι μήνες-αρχίζοντας από το "οι 2 μας στην κουζίνα" και πηγαίνοντας μετά, από τη μία ιστοσελίδα στην άλλη - δεν ήξερα τον τρόπο ν αφήσω ένα σχόλιο...( Πόσο γέλασα με τις περιπέτειες σου με το ... αντιπαθητικοζεύγαρο από την πρωτεύουσα που φιλοξένησες!!!). Τέλος πάντων, καλά που πήγα στην έκθεση βιβλίου, γνώρισα τη Μαρία Τζιρίτα και μου εξήγησε, ανάμεσα στ άλλα που είπαμε, πως να επικοινωνώ... Κι έτσι, να 'μαι!

stalamatia είπε...

Πολύ όμορφες Ειρήνη μου φωτινές καλοκαιρινές όλο δροσιά.

Δημιουργία είπε...

Μεγειά οι καινούριες κουρτίνες! Αλλά έλα μια βόλτα από το blog μου, να παραλάβεις ένα βραβείο!

marian είπε...

Υπέροχες οι κουρτίνες σου Ειρηνη μου!!!
Με γεια σου!!!Πολύ ΜΕ αρεσαν κι εμένα!!!!!!!!
Κι εγώ άλλαξα κουρτίνες φέτος στο σαλόνι και στην κουζίνα, γιατί έκανα ανακαίνιση στο σπίτι!!
Πολύ ωραίες και οι δικές μου αλλά μου έρχονται λίγο βαριες τώρα για το καλοκαίρι και σκέφτομαι να βρω κάτι πιο ελαφρύ και πιο χαρούμενο όπως και οι δικές σου!!!
Ούτε για αστείο δεν σκέφτομαι να πάω στο μαγαζί που τις έκανα γιατί ήταν ελαφρώς.... ακριβές!!!
Η δική σου εκτός από υπέροχη έχει και καταπληκτική τιμή!!!
θα αρχίσω να το ψάχνω!!!!
φιλάκια πολλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!:)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δεν θέλει χρήματα η ανανέωση, η καλή καρδιά αρκεί, είναι εκπληκτικό πως τα μικρά πράγματα μπορούν να αλλάξουν τη διάθεση και να δώσουν άλλο αέρα στο σπιτικό μας
όμορφες και οι δυο, με γειά σου

ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ είπε...

Oι κουρτίνες η μεγαλη μου τρέλλα και εμένα κα ή μόνιμη μουρμούρα μου..." θέλω να αλλάξω κουρτίνες"
Μου έδωσες ιδέα Ειρηνάκι μου γλυκό!!!!!!
Φιλάκια και να εισαι καλάάά!!

αχτίδα είπε...

Βρε παιδιά ..αν δεν βάζανε μπροστά μας το λουράκι στο χέρι της μωρό με το όνομα της θα έλεγα οτι μου το άλλαξαν το μωρό! Καμμία σχέση με μένα.. τη μαμά δηλαδή..τη πεθερά της μοιάζει περισσότερο.Φανταστείτε τρώγεται και με τις δικές μου κουρτίνες.-Δεν θα τις αλλάξεις μαμά; -γιατί κοριτσάκι μου τι έχουν;
- δεν βαρέθηκες το ίδιο χρώμα;
-όχι δεν σκάω..
-πάμε μια βόλτα Ειρήνη;
-τρελλάθηκες ..έχω δουλιές στο σπίτ..είναι χάλια..
Μεταξύ μας δινω βραβείο ταξίδι σε όποιον βρεί..ίχνος σκόνης!

eirini είπε...

@Σμαρώ μου, όλοι άσχετοι είμασταν, πίστεψέ με! Άμα κάνεις την αρχή όλα γίνονται αρκεί να σου αρέσει και να το θέλεις φυσικά! Πάντως όποτε θελήσεις είμαι στην διάθεσή σου. Το mail μου είναι στο προφίλ μου και οτιδήποτε χρειαστείς μπορώ να σου το φτιάξω και να στο εξηγήσω. Μην ντραπείς σε παρακαλώ να μου το ζητήσεις! Φιλιά πολλά!!!

@Σταλαματιά μου η γνώμη σου μετράει για μένα γιατί είπαμε... έκαστος στο είδος του! Εσύ ξέρεις από αυτά! Φιλιά πολλά!!!

@Δημιουργία μου, σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Είναι πολύ σημαντικό για μένα που μου το έδωσες εσύ! Φιλιά πολλά πολλά!!!

eirini είπε...

@Marian μου, έκανες ανακαίνηση;;; Ούτε ψύλλος στον κόρφο σου! Φαντάζομαι τί δουλειές θα είχες! Τώρα όμως θα το βλέπεις και θα το χαίρεσαι το σπιτάκι σου! Καλέ, μην πας και δίνεις ένα σωρό λεφτά για τέτοια πράγματα! Μπορείς να βρείς στην περιοχή γύρω από το Καπάνι πολλές προσφορές για τέτοια πράγματα ακόμα και στα μαγαζιά! Ψάξτο καλύτερα την άλλη φορά! Πάντως για καλοκαιρινές κουρτίνες έχει άνα σωρό και σε πολύ όμορφα χρώματα! Φιλιά πολλά φίλη μου!!!

@Γαστερόπληξ μου, έτσι είναι! Τέτοια μικροπράγματα αλλάζουν την διάθεσή μας και τον χώρο μας! Και με λίγα λεφτά μάλιστα! Καλό απόγευμα γλύκα μου και φιλιά πολλά!!!!

@Αδιάβροχό μου, κι εσύ το ίδιο; χαχα... τελικά πολλοί έχουμε την ίδια τρέλλα! Χαίρομαι αν σου έδωσα έστω και την παραμικρή ιδέα! Νομίζω ότι κι εσύ μπορείς να βρεις κάτι παρόμοιο σε κάποιο παζάρι της όμορφης Πάτρας! Λίγο ψάξιμο θέλει! Φιλιά πολλά φιλενάδα!!!

@Αχτίδα μαμάκα, σ'ευχαριστώ για τις υπέροχες κουρτίνες που μ'έχεις πάρει! Σήμερα τις έδειξα στην πεθερά μου και τρελλάθηκε! Όταν θα βάλω και τις άλλες, θα κάνω πάλι ανάρτηση! Φιλάκια!!!!!

α ν ε μ ώ ν η είπε...

ΕΔΩ ΣΥΜΦΩΝΩ Α Π Ο Λ Υ Τ Α!!!!!!!!
Ειρήνη μου
Οι κουρτίνες σου είναι παρά πολύ ό μ ο ρ φ ε ς!!!!!
Έχουν την προσωπική σου πινελιά….
Λατρεύω τα υφάσματα και τις κουρτίνες… (τρελαίνομαι να τις αλλάζω… συχνά με ανανεώνει αφάνταστα… )
Να σου πω την αμαρτία μου… (ψάχνω πολύ συχνά στην λαϊκή, βρίσκω καλές ευκαιρίες)
Με έφτιαξες την διάθεση….
Αύριο ξεκινώ για εξερεύνηση υφασμάτων…

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΩΡΑΙΟ,ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ.

Αναστασία είπε...

Έχεις δικιο Ειρήνη μου οι κουρτίνες κάνουν ένα δωμάτιο πιο ζεστό και γεμάτο, του δίνουν πάντα περισσότερη ομορφια.
Τελειες οι δικές σου πολύ όμορφες.
Σε φιλώ γλυκά

LIA είπε...

Ειρήνη μου, γεια σου!

Πολύ όμορφες και αεράτες οι κουρτίνες σου!
Όταν κανείς έχει γούστο και χαρούμενη διάθεση, δεν χρειάζεται να ξοδέψει πολλά, για να κάνει το χώρο που ζει όμορφο και χαρούμενο.
Πολλοί άνθρωποι ξοδεύουν αρκετά χρήματα, αλλά δεν καταφέρνουν ν' αλλάξουν τη διάθεση τους και να χαρίσουν ομορφιά στο χώρο τους.
Η ομορφιά είναι στην ψυχή και όποιοι το καταλάβουν κερδίζουν πολλά.
Φιλάκια και καλή εβδομάδα. Σε περιμένω!

ΣΜΑΡΩ είπε...

Ευχαριστώ Ειρήνη μου, για όλα! Είσαι πολύ ευγενική και άνθρωπος της προσφοράς!! Αρχικά μάλλον θα χρειαστώ τη βοήθειά σου στη ... διακόσμηση! Πάμε κάνα Σάββατο, όταν ευκαιρείς, στη λαική της Χαριλάου, για shopping και μετά καφεδάκι!

marian είπε...

Ναι Ειρηνούλα μου φέτος έκανα ανακαίνιση και μάλιστα ξεκίνησα πριν ανοίξει το σχολείο!!Γύρω στα μέσα Αυγούστου ολοκλήρωσα σχεδόν τις παραγγελίες μου!!! Ξέρεις πότε μου κάναν τις τελευταίες εκρεμμότητες στις πόρτες που άλλαξα?
Την παραμονή των Χριστουγέννων!!!!!!!!
Ναι καλά άκουσες!!! Αφού είχα συμμαζευτεί (σχεδόν!!!) και μου την είπαν κι όλας ότι αν δεν ήθελα θα έφευγαν!!!!
Αντε τώρα τι τους λες!!!
Η αλήθεια είναι ότι έγιναν όλα ωραία αλλά ακόμη έχω εκρεμμότητες με κάποια πράγματα που θελω να κάνω και δεν τα έκανα!!!(εξάλλου δεν γίνονται ευκολα όλα μαζί!!!)

Πάντως για τις κουρτίνες θα ακούσω την συμβουλή σου και θα την ψάξω!!!
Ειρηνούλα πέρασε από μένα για ένα δωράκι-βραβείο που σου έχω!!!
φιλιά πολλά!!!:)

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα φιλενάδα!!!!!!

σε σκέφτομαι!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eιρηνάκι καλή βδομάδα!!
Εχεις ένα βραβείο να παραλάβεις από το blog μας, με πολλή αγάπη!!!

eirini είπε...

@Ανεμώνη μου σ'ευχαριστώ πολύ! Εσύ που ψάχνεις τέτοια θα έχεις διαπιστώσει ότι όντως δεν χρειάζεται κανείς πολλά λεφτά για να δώσει σ'ένα χώρο αυτές τις προσωπικές πινελιές που λες! Ναι... να πας να πάρεις κι εσύ κάτι καινούργιο και καλοκαιρινό, ανεβάζει απίστευτα την διάθεση, πίστεψέ με!!! Φιλιά πολλά φιλενάδα!!!

@Σκρουτζάκο μου συμφωνώ απόλυτα με τα λόγια σου! Λίγο γούστο και ψάξιμο και αμέσως έχεις ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα στον χώρο σου! Φιλιά πολλά καλέ μου φίλε!!!

@Αναστασία μου, έτσι είναι! Ο χώρος αποκτά προσωπικότητα και γίνεται πιο ζεστός! Το σπίτι "ντύνεται"! Να σου πω κι από 'δω τις καλύτερες ευχές μου για την αδερφή σου και τον άντρα της! Πολύ χάρηκα! Φιλιά πολλά ομορφιά μου!!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Υπέροχες οι κουρτίνες σου, φιλενάδα, και στο έχω χιλιοπει ότι περιμένω κι εγώ τη μέρα που θα πάμε στο Καπάνι παρέα... Μου αρέσουν οι αλλαγές, και όταν είναι και τόσο οικονομικές η αγορά τους γίνεται πιο χαλαρά και άρα πιο πετυχημένα ως προς το αποτέλεσμα που επιδιώκεις... Με έχεις τρελάνει με τις αλλαγές που κάνεις στο σπίτι!
Τέλεια όλα, και οι μινιατούρες σου μου άρεσαν και η καθαρότητα που εκπέμπει το σπίτι σου.
Να σαι καλά, και αν και αργά από εδώ, να σε ευχαριστήσω πολύ για όλα όσα έχεις κάνει για μένα και για το υπέροχο διήμερο που μου αφιέρωσες ερχόμενη στην Καβάλα μόνο για να με δεις...

Φιλιά πολλά πολλά και μια τεράστια αγκαλιά!

eirini είπε...

@Λία μου, αυτά τα όμορφα λόγια σου... σ'ευχαριστώ από καρδιάς! Ναι, κι εγώ το πιστεύω αυτό, ο χώρος μας βγάζει την ψυχή μας κι εγώ θέλω πάντα ο δικός μου να είναι πάντα φωτεινός και γεμάτος χρώματα!
Καλώς εχώντων των πραγμάτων θα είμαι εκεί στις 15/8! Ανυπομονώ να σε γνωρίσω! θα σου κάνω μια μεγάλη αγκαλιά!!!!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!

@Σμαρώ μου, όποτε θες πάμε! Το Σαββάτο δεν δουλεύω οπότε είναι πολύ εύκολο για μένα! θα χαρώ πάρα πολύ να σε γνωρίσω και να τα πούμε!!! Χαριλιώτισσα είσαι πουλάκι μου;
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

@Marian μου πόσο σε καταλαβαίνω!!! Δουλειές με φούντες και το χειρότερο είναι ότι άμα μπλέξεις με εργάτες δεν ξεμπλέλεις εύκολα! Αυτό έλειπε και να τους πεις όχι... χαχαχα... του χρόνου θα τελείωνες! Ελπίζω να κάνεις και τα υπόλοιπα πραγματάκια και να ξεμπερδεύεις! Σιγά-σιγά όμως γιατί αυτά τα πράγματα μία κι έξω δεν γίνονται! Φαντάζομαι κούραση...
Φιλιά πολλά φίλη μου! Καλή εβδομάδα!!!

eirini είπε...

@Ζαχαρούλα μου φιλεναδίτσα μου, κι εγώ σε σκέφτομαι... πολύ, μα πάρα πολύ! Το ξέρεις ότι είμαι πάντα εδώ για σένα!
Μια μεγάααααλη αγκαλιά και το πιο γλυκό φιλάκι μου!!!

@Έλενά μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γι'αυτό το βραβείο! Όλες σας!!! Ήταν έκπληξη για μένα! Φιλιά πολλά καλή μου φίλη!!!

@Ομπρελίτσα μου αγαπημένη, μην στεναχωριέσαι και το Καπάνι δεν φεύγει... εκεί θα είναι! Τώρα θα ψάξω για την άλλη φιλενάδα μας για το παιδικό και μετά θα αναλάβω εσένα χαχα!!!
Με πήρες το πρωϊ αλλά είχα πάρα πολύ δουλειά! θα σε πάρω σε λίγο να τα πούμε! Εγώ σ'ευχαριστώ για όλα και για την μεγάλη αγκαλιά σου! Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!